• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами - Забезпечення технічного нагляду на об'єкті: «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул.Стрийська (від вул.В.Вернадського до просп.Святого Івана Павла ІІ) у м.Львові. Коригування»

200 119.38 UAH без ПДВ
Номер: 2eef72764761491e943d9b461549f732
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-17-000039-a-b1
Замовник: Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради
Постачальник: ФОП Онисько Тарас Ярославович
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 2т/23
Дата підписання: 14.07.2023 10:00
Період дії договору: 14.07.2023 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 200 119.38 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами - Забезпечення технічного нагляду на об'єкті: «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул.Стрийська (від вул.В.Вернадського до просп.Святого Івана Павла ІІ) у м.Львові. Коригування»
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 79012, Україна, Львівська область, Львів, стрийська На карті

Внесені зміни

    Номер: c64393507e9c43b4b60ffe6d90fbeaea
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна виконання між роками
    Номер додаткової угоди: б/н
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2023 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаток2т.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d78f27a7a7824d279888fe331d0a2add
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: пролонгований через відсутність фінансування на 2025 рік
    Номер додаткової угоди: б/н
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2024 08:00
    Статус:
    Опубліковано