-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Договір про закупівлю послуг по заправці та відновленню картриджів, поточному ремонту та обслуговуванню комп'ютерної та оргтехніки
4 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
f233a77ad23448769273ea71539463b6
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-14-009286-a-b1
Замовник:
Управління соціального захисту населення Луцької районної державної адміністрації Волинської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
03192081
-
Контактна особа:
Тубольцева Оксана Олександрівна +380332726021 uszn@lutskadm.gov.ua
-
Адреса:
43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Ковельська, 53
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Янішевський Андрій Сергійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3041711850
-
Контактна особа:
Янішевський Андрій Сергійович +380667673898
-
Адреса:
43000, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул. Федорова,1/60
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору:
09
Дата підписання:
14.07.2023 00:00
Період дії договору:
14.07.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору:
4 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Договір про закупівлю послуг по заправці та відновленню картриджів, поточному ремонту та обслуговуванню комп'ютерної та оргтехніки
Кількість
5 Кіловат-година
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Номер:
be2468d69784428693b96ca60a74087e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Виявлення технічної, механічної помилки в частині Сецифікація закупівлі , а саме: кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг має бути 5 штук
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.07.2023 00:00
Статус:
Опубліковано