-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з переплетення документів, за кодом ДК 021:2015 79970000-4 Видавничі послуги (палітурні послуги)
Закупівля здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2023 №1178 (зі змінами), без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
52 830.00
UAH без ПДВ
Номер:
7926482dcb6c4145b1a2a5689cdca5b9
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-13-003629-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25180090
-
Контактна особа:
Іжак Альона Євгенівна 380958842545 alena_izhak@ukr.net
-
Адреса:
61099, Україна, Харківська область, Харків, вул. Рибалка, буд. 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФО-П Зубкова Оксана Вікторівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2917300040
-
Контактна особа:
Зубкова Оксана Вікторівна +380503472693 arhivzov@gmail.com
-
Адреса:
61172, Україна, Харківська область, Харків, вул. Зубарєва, буд.23, кв.46
Класифікатор ДК 021:2015:
79970000-4 Видавничі послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Переплетення справ:
-видалення з документів, скріпок, скоб;
-оформлення документів у картон;
-окліювання торца справи палітурним матералом.
(картон і палітурний матеріал Виконавця).: 90.00000 UAH без ПДВ
Нестандартне переплетення справ: -видалення з документів, скріпок, скоб; -підкладання гофрованих вкладинок для вирівнювання висоти справи; -нестандартне прошивання справи; -окліювання торца справи палітурним матералом. (картон і палітурний матеріал Виконавця).: 120.00000 UAH без ПДВ
Нестандартне переплетення справ: -видалення з документів, скріпок, скоб; -підкладання гофрованих вкладинок для вирівнювання висоти справи; -нестандартне прошивання справи; -окліювання торца справи палітурним матералом. (картон і палітурний матеріал Виконавця).: 120.00000 UAH без ПДВ
Опис:
Закупівля здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2023 №1178 (зі змінами), без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Номер договору:
1
Дата підписання:
13.07.2023 08:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
52 830.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Переплетення справ:
-видалення з документів, скріпок, скоб;
-оформлення документів у картон;
-окліювання торца справи палітурним матералом.
(картон і палітурний матеріал Виконавця).
Кількість
159 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Нестандартне переплетення справ:
-видалення з документів, скріпок, скоб;
-підкладання гофрованих вкладинок для вирівнювання висоти справи;
-нестандартне прошивання справи;
-окліювання торца справи палітурним матералом.
(картон і палітурний матеріал Виконавця).
Кількість
321 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації