-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення Жуківської філії Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського на вул. Шевченка, 3 в с. Жуків Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області»
302 949.60
UAH з ПДВ
Номер:
48f47e8cdc8649fd84041407faee13ff
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-10-001954-a-b1
Замовник:
ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УЛАШАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43205042
-
Контактна особа:
Вікторія Ознамець +380988493376 viktoriyaoznamets@hotmail.com
-
Адреса:
30070, Україна, Хмельницька область, село Улашанівка, вулиця Перемоги, будинок 4
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІАД-СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
36952814
-
Контактна особа:
0676793592
-
Адреса:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ПРОСПЕКТ МИРУ будинок 78/5 квартира 68
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
«Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення Жуківської філії Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського на вул. Шевченка, 3 в с. Жуків Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області»: 302 949.60000 UAH з ПДВ
Номер договору:
105
Дата підписання:
10.07.2023 10:20
Період дії договору:
10.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
302 949.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 50 491.60 UAH)
Причини розірвання договору:
Замовник та Підрядник у зв’язку з неможливістю виконання Договору № 105 про закупівлю робіт від 10.07.2023 року дійшли згоди розірвати вказаний договір
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення Жуківської філії Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського на вул. Шевченка, 3 в с. Жуків Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 01.10.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8644e6801182400cae88f3087f7f0352
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продавження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку із затримкою поставки матеріалів та зменшення кількості працівників Підрядника
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.09.2023 09:58
Статус:
Опубліковано