• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення Жуківської філії Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського на вул. Шевченка, 3 в с. Жуків Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області»

302 949.60 UAH з ПДВ
Номер: 48f47e8cdc8649fd84041407faee13ff
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-10-001954-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УЛАШАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІАД-СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: «Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення Жуківської філії Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського на вул. Шевченка, 3 в с. Жуків Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області»: 302 949.60000 UAH з ПДВ
Номер договору: 105
Дата підписання: 10.07.2023 10:20
Період дії договору: 10.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 302 949.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 50 491.60 UAH)
Причини розірвання договору: Замовник та Підрядник у зв’язку з неможливістю виконання Договору № 105 про закупівлю робіт від 10.07.2023 року дійшли згоди розірвати вказаний договір

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення Жуківської філії Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського на вул. Шевченка, 3 в с. Жуків Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 01.10.2023
Місце постачання Україна, Хмельницька область На карті

Внесені зміни

    Номер: 8644e6801182400cae88f3087f7f0352
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продавження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку із затримкою поставки матеріалів та зменшення кількості працівників Підрядника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 01.09.2023 09:58
    Статус:
    Опубліковано
PDF
додаткова угода опалення Жуків.PDF
p7s
sign.p7s