-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцтовари
2 240.00
UAH без ПДВ
Номер:
a4ca296664a4406b9d6bb8f203bac6e8
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-10-009560-a-a1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04052548
-
Контактна особа:
Білякова Тетяна Олександрівна 0564948012 ingzakupki314@gmail.com
-
Адреса:
50026, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пл. Гірницької Слави, буд.1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФОП Косей Лілія Леонідівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
1838114544
-
Контактна особа:
Косей Лілія Леонідівна 0675697546
-
Адреса:
50050, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Хабаровська, 7/7
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Акт обстеження матеріально-побутових умов А4/1: 0.68000 UAH без ПДВ
Заява про надання допомоги на проживання ВПО А4/1: 0.68000 UAH без ПДВ
Заява про призначення усіх видів соціальних допомог та компенсацій А3/2 : 1.96000 UAH без ПДВ
Заява про взяття на облік ВПО А4/2: 0.78000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних документів (друкований на замовлення) 96 аркушів: 98.00000 UAH без ПДВ
Розрахунок по соціальним послугам А4/1: 0.68000 UAH без ПДВ
Заява на матеріальну допомогу МВК А4/2: 0.76000 UAH без ПДВ
Заява про заміну засобу реабілітації А4/1: 0.76000 UAH без ПДВ
Заява ппро забезпечення засобом реабілітації: 0.68000 UAH без ПДВ
Заява на матеріальну допомогу особі з інвалідністю з дитинства: 0.82000 UAH без ПДВ
Заява на матеріальну допомогу за рахунок коштів бюджету А4/2: 0.82000 UAH без ПДВ
Заява про надання допомоги на проживання ВПО А4/1: 0.68000 UAH без ПДВ
Заява про призначення усіх видів соціальних допомог та компенсацій А3/2 : 1.96000 UAH без ПДВ
Заява про взяття на облік ВПО А4/2: 0.78000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних документів (друкований на замовлення) 96 аркушів: 98.00000 UAH без ПДВ
Розрахунок по соціальним послугам А4/1: 0.68000 UAH без ПДВ
Заява на матеріальну допомогу МВК А4/2: 0.76000 UAH без ПДВ
Заява про заміну засобу реабілітації А4/1: 0.76000 UAH без ПДВ
Заява ппро забезпечення засобом реабілітації: 0.68000 UAH без ПДВ
Заява на матеріальну допомогу особі з інвалідністю з дитинства: 0.82000 UAH без ПДВ
Заява на матеріальну допомогу за рахунок коштів бюджету А4/2: 0.82000 UAH без ПДВ
Номер договору:
23/014
Дата підписання:
10.07.2023 15:44
Період дії договору:
10.07.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору:
2 240.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Акт обстеження матеріально-побутових умов А4/1
Кількість
300 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Заява про надання допомоги на проживання ВПО А4/1
Кількість
300 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Заява про призначення усіх видів соціальних допомог та компенсацій А3/2
Кількість
300 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Заява про взяття на облік ВПО А4/2
Кількість
200 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Журнал реєстрації вихідних документів (друкований на замовлення) 96 аркушів
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розрахунок по соціальним послугам А4/1
Кількість
200 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Заява на матеріальну допомогу МВК А4/2
Кількість
300 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Заява про заміну засобу реабілітації А4/1
Кількість
300 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Заява ппро забезпечення засобом реабілітації
Кількість
200 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Заява на матеріальну допомогу особі з інвалідністю з дитинства
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Заява на матеріальну допомогу за рахунок коштів бюджету А4/2
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації