• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне приладдя

3 318.62 UAH з ПДВ
Номер: 90eaf6eb26f44eb8a6400eeb5ad527c0
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-10-001569-a-c1
Замовник: Міський інформаційний центр Житомирської міської ради
Постачальник: Приватне підприємство "ПАЛЕЙ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 25/23
Дата підписання: 10.07.2023 00:00
Період дії договору: 10.07.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 3 318.62 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 553.10 UAH)
Оплачено: 3 318.62 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 553.10 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне приладдя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 23 штуки
Період постачання 10.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 10003, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан Перемоги, 8 На карті