• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Товар, що закуповується під час виконання програм допомоги, які підтримуються Європейським Союзом (стелаж сушка посуду 3 шт)

21 900.00 UAH без ПДВ
Номер: 5994f4d1e37743938b23259a534f37c0
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-07-011761-a-b1
Замовник: Опорний заклад "Тарандинцівська загальноосвітня школа I-III ступенів імені В.А. Симоненка Новооржицької селищної ради"
Постачальник: ФОП Петров Сергій Вікторович
Класифікатор ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 21
Дата підписання: 07.07.2023 00:00
Період дії договору: 07.07.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 21 900.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Товар, що закуповується під час виконання програм допомоги, які підтримуються Європейським Союзом (стелаж сушка посуду 3 шт)
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 3 штуки
Період постачання 07.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 37540, Україна, Полтавська область, с. Тарандинці, вул. Центральна, 52 На карті