-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Канцелярські товари та вироби, приладдя офісне з доставкою – у кількості і асортименті, що додаються.
Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити перелік товарно-матеріальних цінностей (надалі –товар): Канцелярські товари та вироби, приладдя - Код і назва згідно класифікатора ДК 021:2015(СРV): 30192700-8 – Канцелярські товари та вироби, приладдя офісне, в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у видатковій накладній та специфікації на суму 21 693,00 грн. (двадцять одна тисяча шістсот дев’яносто три гривні 00 коп.), в тому числі ПДВ 3 616,00 грн. на умовах, визначених цим Договором та Специфікації, що узгоджена Сторонами та є невід’ємною частиною цього Договору (надалі – Специфікація).
21 693.00
UAH з ПДВ
Номер:
8a50b008864f431fbff8ecc32c05bc2b
Ідентифікатор договору:
UA-2018-04-26-000212-b-a1
Замовник:
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
×
-
Код ЄДРПОУ:
03359836
-
Контактна особа:
Донець Олена Валеріївна 380442796637 lena-don@bigmir.net http://bti.com.ua/
-
Адреса:
01001, Україна, Київ, Київ, Трьохсвятительська,4в
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38703681
-
Контактна особа:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" +380442074720 lim.va@ukr.net http://www.markerland.com.ua
-
Адреса:
01001, Україна, Київська обл., Київ, Грушевського 4-Б оф. 52
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити перелік товарно-матеріальних цінностей (надалі –товар): Канцелярські товари та вироби, приладдя -
Код і назва згідно класифікатора ДК 021:2015(СРV): 30192700-8 – Канцелярські товари та вироби, приладдя офісне, в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у видатковій накладній та специфікації на суму 21 693,00 грн. (двадцять одна тисяча шістсот дев’яносто три гривні 00 коп.), в тому числі ПДВ 3 616,00 грн. на умовах, визначених цим Договором та Специфікації, що узгоджена Сторонами та є невід’ємною частиною цього Договору (надалі – Специфікація).
Номер договору:
19
Дата підписання:
24.05.2018 10:00
Період дії договору:
24.05.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору:
21 693.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 693.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари та вироби, приладдя офісне з доставкою – у кількості і асортименті, що додаються.
Кількість
54 Одиниця
Період постачання
14.05.2018 - 31.12.2018