• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (бактеріологічне обстеження)

24 311.09 UAH з ПДВ
Номер: d821447b074c42389b3b6d9c5ef46b71
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-04-007918-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Калинівська центральна районна лікарня" Калинівської міської ради
Постачальник: ВСП Калинівський відділ ДУ "Вінницький ОЦКПХ МОЗ України" Хмільницького району
Класифікатор ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 202
Дата підписання: 04.07.2023 00:00
Період дії договору: 04.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 24 311.09 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 051.85 UAH)
Оплачено: 24 311.09 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 051.85 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (бактеріологічне обстеження)
Код ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання 04.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, вул. Чкалова, будинок 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: 57b373b95fab4e1a80e10d130ff2efdb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В порядку та умовах, визначених цим Договором, Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується виконати: 1. Профілактичне бактеріологічне обстеження на носійство кишкових інфекцій, патогенного стафілококу, санітарний мінімум за ДК 021:2015- (CPV) 85110000-3 (Послуги лікувальних закладів та супутні послуги): працівників закладу згідно Наказу МОЗ України №280 23.07.2002 р. "Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництво і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб" згідно прейскуранту цін, затвердженого Наказом ДУ "Вінницький ОЦКПХ МОЗ України" №145-адм від 29.12.2022р. п.15.1, п.15.2, п123, а Замовник зобов’язується оплатити надані послуги згідно актів виконаних робіт. 2. Бактеріологічні дослідження клінічного матеріалу від поранених під час бойових дій (військових та цивільних) згідно Порядку проведення посиленого епідемілогічного нагляду за протимікробною резистентністю мікроорганізмів, що спричиняють гнійно-запальні інфекції ран у поранених внаслідок бойових дій, затвердженого наказом МОЗ України №403 від 27.02.2023 року, на безоплатній основі за рахунок коштів державних асигнувань. Усі інші пункти Договору №202 від 04 липня 2023 року залишаються незмінними. Сторони користуючись правом наданим їм ч.3 ст. 631 ЦК України домовилися, що умови цієї додаткової угоди розповсюджують свою дію на відносини які виникли між Сторонами з 04 липня 2023 року.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 13.10.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до Договору №202.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 16819d75330840b88062faaf4056b835
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Проведення профілактичного бактеріологічного обстеження
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
    Дата внесення змін до договору: 28.11.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2 до Договору №202.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d4c4fbd257014dffa23b405aaaf97e42
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Загальна сума договору складає 24 311,09 грн. (двадцять чотири тисячі триста одинадцять гривень 09 коп.) Зменшено на 5688,91 грн. (п’ять тисяч шістсот вісімдесят вісім гривень 91 коп.)
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
3 ДУ зменшення суми.docx.pdf
p7s
sign.p7s