• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Реконструкція каналізаційного колектора та водопровідних мереж по вул. Братиславській від вул. Авіаційної до вул. Миколи Левитського м. Кропивницький

20 264 907.39 UAH з ПДВ
Номер: c30d0723665249fc8fc04f30f619932a
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-04-006616-a-c1
Замовник: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Постачальник: ТОВ "КСМ-ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 04-03-23/2
Дата підписання: 04.07.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 20 264 907.39 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 377 484.56 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція каналізаційного колектора та водопровідних мереж по вул. Братиславській від вул. Авіаційної до вул. Миколи Левитського м. Кропивницький
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1
Період постачання до 30.09.2023
Місце постачання 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, По вул. Братиславській від вул. Авіаційної до вул. Миколи Левитського На карті

Внесені зміни

    Номер: 380b85e6a71a4910840555a34c221136
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору № 04-03-23/2 від «04» липня 2023 р. (далі – Договір) про наступне: 1. У зв’язку із допущеною технічною опискою у зазначені дати Протоколу позачергового засідання міської комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Кропивницької міської ради № 7, Сторони дійшли згоди внести зміни до преамбули Договору і викласти її в новій редакції: «Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград», іменоване надалі Замовник, в особі в.о. генерального директора Романюка Миколи Олександровича, що діє на підставі Статуту з однієї сторони, та ТОВ «КСМ – ГРУП», іменоване надалі Підрядник, в особі Серої Валентини Григорівни, що діє на підставі Статуту,з іншої сторони, іменовані надалі Сторони, на основі вільного волевиявлення, керуючись положеннями пп. 4, п. 13 та пп. 12, п. 13 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, беручи до уваги Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Кропивницької міської ради від 08 травня 2023 № 7, уклали цей Договір (надалі – «Договір») про нижченаве-дене». 2. Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість робіт, що визначена п. 5.1. Договору і викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, на момент укладання даного договору складає 24 141 835,43 грн. (двадцять чотири мільйони сто сорок одна тисяча вісі-мсот тридцять п’ять гривень 43 копійки), в т.ч. ПДВ. Фінансування робіт за Договором здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 3. Сторони дійшли згоди конкретизувати п. 6.1. Договору і викласти його в наступній ре-дакції: «6.1. Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Перерахування авансу здійснюватиметься мірою одержання Замовником коштів на фінансування будівництва. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання мате-ріальних ресурсів і має бути використаний впродовж трьох місяців. Суми авансу, не викорис-тані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання сум авансу і вимагати його дострокового повернення у разі нецільового використання». 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів Договору і викласти їх в наступній редакції: Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «КСМ-Груп» Юридична адреса: 03142, м. Київ, вул. Василя Степанченка, буд. 5, оф. 309 п/р UA 848201720355909000000702299 в ДКСУ м. Київ, УДКСУ у Святошинському р-ні у м. Києві п/р UA 273808050000000026009511565 в АТ «Райффайзен Банк», МФО 380805, ІПН 355080026574, код ЄДРПОУ 35508002 Директор ____________________________ В. Г. Сєрая М.П. Замовник Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» 25009 м. Кропивницький, вул. Соборна, 19А, п/р UA 708201720344331005400031403 в ДКСУ м. Київ, ГУДКСУ у Кіровоградській області код ЄДРПОУ 03346822, ІПН 033468211231, Св. № 15229783 тел.: (0522) 33-21-93 В. о. генерального директора ______________________М. О. Романюк М. П. 5. У зв’язку із зменшенням загальної вартості робіт за Договором, Сторони дійшли згоди Додаток 1 до Договору викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 6. Всі інші положення Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.07.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 1 КСМ зміна преамбули_ ціни і реквізитів.pdf
    Номер: a7f3db16c890402188b83ee5332e3238
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із зменшенням загальної вартості робіт за Договором відповідно до укладеної Додаткової угоди № 1 від 13.07.2023 до Договору, Сторони дійшли згоди Додаток 3 Договору «План фінансування робіт» викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Сторони дійшли згоди конкретизувати п. 5.1. Договору і викласти його в наступній ре-дакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, на момент укладання даного договору складає 24 141 835,43 грн. (двадцять чотири мільйони сто сорок одна тисяча вісімсот тридцять п’ять гривень 43 копійки), в т.ч. ПДВ. Фінансування робіт за Договором здійсню-ється за рахунок коштів субвенції. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 3. Всі інші положення Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 20.07.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 2 зміна плану фінансування робіт та джерела...
    Номер: 9d1f4ffcb8a7490b87d73a3728365d72
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із зміною джерела фінансування робіт за Договором, Сторони дійшли згоди конкретизувати Додаток 3 Договору «План фінансування робіт» та викласти його у новій ре-дакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Всі інші положення Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 21.07.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 3 зміна джерела фінансування плану фінансува...
    Номер: 82964552d33b49a9b0e3516824df81c6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли взаємної згоди конкретизувати абз. 2, п. 7.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «Загальний термін виконання робіт – 150 днів.» 2. Сторони дійшли взаємної згоди конкретизувати Додаток 2 Договору «Календарний план виконання робіт» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Сторони дійшли взаємної згоди конкретизувати Додаток 3 Договору «План фінансуван-ня робіт» та викласти його у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Всі інші положення Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 04
    Дата внесення змін до договору: 12.10.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 4 продовження строку виконання робіт_план фі...
    Номер: 6b0fbe618e874bc68448a1a9babdbe65
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли взаємної згоди конкретизувати абз. 2, п. 7.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «Загальний термін виконання робіт – 180 днів.» 2. Сторони дійшли взаємної згоди конкретизувати Додаток 2 Договору «Календарний план виконання робіт» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Сторони дійшли взаємної згоди конкретизувати Додаток 3 Договору «План фінансування робіт» та викласти його у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Всі інші положення Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 05
    Дата внесення змін до договору: 30.11.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 5.pdf
    Номер: 7ff853a08e3449f2995a590ae9eb12aa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди конкретизувати п. 5.1. Договору і викласти його в наступній ре-дакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, на момент укладання даного договору складає 20 264 907,39 грн. (двадцять мільйонів двісті шістдесят чотири тисячі де-в’ятсот сім гривень 39 копійок), в т.ч. ПДВ. Фінансування робіт за Договором здійснюється за рахунок коштів субвенції. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. У зв’язку із зменшенням загальної ціни договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 до Договору і викласти його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. У зв’язку із зменшенням загальної ціни договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 3 до Договору і викласти його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Всі інші положення Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 06
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 6 зменшення ціни договору.pdf