• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги по поточному ремонту приміщення амбулаторії с. Малинівка, Вінницького району Вінницької області

22 433.00 UAH без ПДВ
Номер: 17631b0b23c54ff78d43164578dc56fc
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-04-002516-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Літинський центр первинної медико - санітарної допомоги " Літинської селищної ради
Постачальник: ФОП Гордійчук Ірина Владиславівна
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги по поточному ремонту приміщення амбулаторії с. Малинівка, Вінницького району Вінницької області: 22 433.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 55
Дата підписання: 04.07.2023 09:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 22 433.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги по поточному ремонту приміщення амбулаторії с. Малинівка, Вінницького району Вінницької області
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 3bd9ac8223964afdbadcbbc74ebb8bb8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Уповноваженою особою було допущено технічні помилки при внесенні інформації за формою «Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на електронному майданчику https://gov.e-tender.ua/ до закупівлі («Послуги з поточного ремонту приміщення фельдшерського пункт амбулаторії у с. Малинівка, Вінницького району Вінницької області ДК 021:2015 (CPV)45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, а саме: 1. При заповненні поля: Інформація про переможця, було помилково зазначено «ФОП Гордійчук Ірина Владиславівна, Код ЄДРПОУ 2278412427, Контактна інформація: Україна, Вінницька область, cмт. Літин, Новітня, 22300, Гордійчук І.В.» замість потрібного «ФОП Гордійчук Василь Дмитрович, код ЄДРПОУ 2310615556, Контактна інформація: Україна, Вінницька область, Літин, Новітня, 5, 22300, Гордійчук В. Д.». Відповідно до пункту 6 і пункту 11 частини першої статті 8 та статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель (далі - система). Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. Розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в системі в інтерактивному режимі реального часу (пункт 10 Порядку). При цьому Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель. Враховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону, після оприлюднення відповідної інформації тендерний комітет (уповноважена особа) може прийняти рішення про виправлення таких помилок, шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або уповноваженою особою. В зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика https://gov.e-tender.ua/ не дозволяють редагувати внесену інформацію після завершення процедури закупівлі, прийнято рішення щодо публікації відповідного протоколу щодо виправлення технічних помилок. Враховуючи вище наведене, у зв’язку з необхідністю виправлення технічної помилки у графі «Інформація про переможця», ідентифікатор закупівлі на prozorro.gov.ua: UA-2023-07-04-002516-a, керуючись вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом в.о. директора КНП «Літинський центр ПМСД» від 01.04.2021 року № 89, уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Виправити технічну помилку допущену Уповноваженою особою при внесенні інформації за формою «Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на електронному майданчику https://gov.e-tender.ua/ до закупівлі («Послуги з поточного ремонту приміщення амбулаторії с. Малинівка, Вінницького району Вінницької області ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі на prozorro.gov.ua: UA-2023-07-04-002516-a, а саме: - у полі: Інформація про переможця, замість помилково зазначеного «ФОП Гордійчук Ірина Владиславівна, Код ЄДРПОУ 2278412427, Контактна інформація: Україна, Вінницька область, cмт. Літин, Новітня, 22300, Гордійчук І.В.» зазначити потрібне «ФОП Гордійчук Василь Дмитрович, код ЄДРПОУ 2310615556, Контактна інформація: Україна, Вінницька область, Літин, Новітня, 5, 22300, Гордійчук В. Д.». 2. Повідомлення про виправлення технічної помилки у закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення.
    Номер додаткової угоди: 55
    Дата внесення змін до договору: 03.08.2023 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір № 55.pdf
pdf
Протокол про виправлення технічної помилки 35.pdf
p7s
sign.p7s