-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (буряк, цибуля, капуста, огірок, помідор)
43 214.76
UAH з ПДВ
Номер:
94349f42db85478ca131e95679393cac
Ідентифікатор договору:
UA-2023-06-20-004810-a-c1
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
44133660
-
Контактна особа:
Вікторія Миколаївна Картавенко +380536232765 osvitahorol1-tender@ukr.net http://horol.osv.org.ua/
-
Адреса:
37800, Україна, Полтавська область, м. Хорол, вул.1-го Травня, 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "ДІАДЕМА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21078029
-
Контактна особа:
Віра Михайлівна Голосна +380675092348 diadema_ira@ukr.net
-
Адреса:
39605, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 3
Класифікатор ДК 021:2015:
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Номер договору:
212/23
Дата підписання:
07.07.2023 10:29
Період дії договору:
07.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
43 214.76 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 202.46 UAH)
Оплачено:
33 626.57 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 604.43 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Буряк
Кількість
250 кілограм
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Капуста
Кількість
500 кілограм
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
цибуля
Кількість
500 кілограм
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
огірок
Кількість
500 кілограм
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
помідор
Кількість
200 кілограм
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
3a09574c558f431eadf9377042e12fdf
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись пунктом 12.2 Договору та у відповідності до підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та пункту 12.2 Договору № 212/23 від 07.07.2023р. (далі – Договір), уклали дану додаткову угоду № 1 (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне:
1. Сторони погодилися змінити ціну в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) за Договором, що зазначена в «Специфікації» Додатку 1 до Договору та викласти пункт 2.1 Договору в наступній редакції :
«2.1 . Ціна визначена у Договорі з урахуванням всіх витрат, податків та зборів Постачальника становить: 43 214,76 грн (сорок три тисячі двісті чотирнадцять гривень сімдесят шість копійок), у тому числі ПДВ: 7 202,46 грн (сім тисяч двісті дві гривні сорок шість копійок. »
2. Внаслідок цього викласти Таблицю 1 Специфікації до договору в редакції, яка додається до даної додаткової угоди і є невід’ємною частиною (Додаток №1)
3. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.08.2023 15:00
Статус:
Опубліковано