• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (буряк, цибуля, капуста, огірок, помідор)

43 214.76 UAH з ПДВ
Номер: 94349f42db85478ca131e95679393cac
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-20-004810-a-c1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Постачальник: ПП "ДІАДЕМА"
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Номер договору: 212/23
Дата підписання: 07.07.2023 10:29
Період дії договору: 07.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 43 214.76 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 202.46 UAH)
Оплачено: 33 626.57 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 604.43 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Буряк
Код ДК 021:2015: 03221111-7 Буряк
Кількість 250 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Капуста
Код ДК 021:2015: 03221410-3 Капуста качанна
Кількість 500 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
цибуля
Код ДК 021:2015: 03221113-1 Цибуля
Кількість 500 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
огірок
Код ДК 021:2015: 03221270-9 Огірки
Кількість 500 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
помідор
Код ДК 021:2015: 03221240-0 Помідори
Кількість 200 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 3a09574c558f431eadf9377042e12fdf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись пунктом 12.2 Договору та у відповідності до підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та пункту 12.2 Договору № 212/23 від 07.07.2023р. (далі – Договір), уклали дану додаткову угоду № 1 (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Сторони погодилися змінити ціну в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) за Договором, що зазначена в «Специфікації» Додатку 1 до Договору та викласти пункт 2.1 Договору в наступній редакції : «2.1 . Ціна визначена у Договорі з урахуванням всіх витрат, податків та зборів Постачальника становить: 43 214,76 грн (сорок три тисячі двісті чотирнадцять гривень сімдесят шість копійок), у тому числі ПДВ: 7 202,46 грн (сім тисяч двісті дві гривні сорок шість копійок. » 2. Внаслідок цього викласти Таблицю 1 Специфікації до договору в редакції, яка додається до даної додаткової угоди і є невід’ємною частиною (Додаток №1) 3. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.08.2023 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 .pdf
p7s
sign.p7s