• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області

1 560 999.72 UAH з ПДВ
Номер: b5efe425948240b39aef702034193771
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-13-007809-a-c1
Замовник: Головне управління ДПС у Житомирській області
Постачальник: ПП "Клінінг-Про"
Класифікатор ДК 021:2015: 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадахАналіз за цим CPV
Номер договору: 66
Дата підписання: 03.07.2023 00:00
Період дії договору: до 01.02.2024 23:59
Сума договору: 1 560 999.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 260 166.62 UAH)
Оплачено: 1 560 999.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 260 166.62 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
Код ДК 021:2015: 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Кількість 1
Період постачання до 01.02.2024
Місце постачання 10000, Україна, Житомирська область, Відповідно до Документації, Адмінбудівлі Головного управління ДПС у Житомирській області На карті

Внесені зміни

    Номер: 138731d16c78406087c22f7e4cdba1c6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
DU 1-66.pdf
    Номер: 9612158d28b746c0affbf3e00317de0f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились про вартість послуг на період з 01 січня по 31 січня 2024 року включно у розмірі 222 999 гривень 96 копійок (двісті двадцять дві тис. дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн 96 коп.) у тому числі ПДВ 37 166,66 грн, що не перевищує 20 % від суми початкового договору про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 15.01.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
DU 2-66.pdf