-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
1 560 999.72
UAH з ПДВ
Номер:
b5efe425948240b39aef702034193771
Ідентифікатор договору:
UA-2023-06-13-007809-a-c1
Замовник:
Головне управління ДПС у Житомирській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
44096781
-
Контактна особа:
Вінель Тетяна Юріївна +380679689382 zt.upr11@tax.gov.ua
-
Адреса:
10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Юрка Тютюнника, 7
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПП "Клінінг-Про"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35047973
-
Контактна особа:
Ігор Грабовецький +380500294660 i.hrabovetskyi@cpg.fm
-
Адреса:
79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37
Класифікатор ДК 021:2015:
70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадахАналіз за цим CPV
Номер договору:
66
Дата підписання:
03.07.2023 00:00
Період дії договору:
до 01.02.2024 23:59
Сума договору:
1 560 999.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 260 166.62 UAH)
Оплачено:
1 560 999.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 260 166.62 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
Кількість
1
Період постачання
до 01.02.2024
Місце постачання
10000, Україна, Житомирська область, Відповідно до Документації, Адмінбудівлі Головного управління ДПС у Житомирській області
На карті
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
138731d16c78406087c22f7e4cdba1c6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
9612158d28b746c0affbf3e00317de0f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились про вартість послуг на період з 01 січня по 31 січня 2024 року включно у розмірі 222 999 гривень 96 копійок (двісті двадцять дві тис. дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн 96 коп.) у тому числі ПДВ 37 166,66 грн, що не перевищує 20 % від суми початкового договору про закупівлю
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
15.01.2024 00:00
Статус:
Опубліковано