• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт частини підвалу (укриття) Куснищанського ліцею Любомльської міської ради Ковельського району Волинської області по вул. Матиюка,74 села Куснища Ковельського району Волинської області»

2 225 337.17 UAH з ПДВ
Номер: aa352ef1fbfc473cb7e0456e429fbd4f
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-15-003668-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 166
Дата підписання: 06.07.2023 11:05
Період дії договору: 06.07.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 2 225 337.17 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 370 889.53 UAH)
Оплачено: 2 225 337.17 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 370 889.53 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт частини підвалу (укриття) Куснищанського ліцею Любомльської міської ради Ковельського району Волинської області по вул. Матиюка,74 села Куснища Ковельського району Волинської області»
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.09.2023
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: cbb0b8a4f8ae47aa8910459e257df789
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п.18.2 Договору та п.18 пп4 Особливостей , Додаток 6 до Договору викладено в новій редакції, де термін виконання робіт- 30 вересня 2023 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.08.2023 23:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 Куснища.pdf
pdf
лист 28 Куснища.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 753a09cb1e6d406b82716e06e2813d52
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились зменшити суму Договору і викласти п.2.1 в такій редакції: «2.1. Вартість робіт (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконану ним роботу) за цим Договором, складає: 2225337.17 ( Два мільйони двісті двадцять п’ять тисяч триста тридцять сім грн. 17 коп.) , тому числі ПДВ 370889.53( триста сімдесят тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять грн. 53 коп).
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 04.09.2023 23:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2 Куснища.pdf
p7s
sign.p7s