• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Реконструкція внутрішніх систем теплопостачання теплових пунктів закладів охорони здоров’я міста Києва для підключення дизельних транспортабельних котелень по об’єкту: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) за адресою: вул. Федора Максименка, 26

1 488 178.44 UAH з ПДВ
Номер: debf8a52dc464c25aac10ece02cdaa0c
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-12-015183-a-a1
Замовник: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 68-Г-БМ-ДТК
Дата підписання: 28.06.2023 15:00
Період дії договору: 28.06.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 488 178.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 248 029.74 UAH)
Оплачено: 1 488 178.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 248 029.74 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція внутрішніх систем теплопостачання теплових пунктів закладів охорони здоров’я міста Києва для підключення дизельних транспортабельних котелень по об’єкту: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) за адресою: вул. Федора Максименка, 26
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання до 11.09.2023
Місце постачання 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Федора Максименка, 26 На карті

Внесені зміни

    Номер: 8e2f1f4a9b354ce3a48ea680acdd66bc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи лист Генпідрядника від 21.08.2023 р. № 272/23, у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, яка не залежить від Сторін, а саме: прориву трубопроводу холодного водопостачання та затоплення місця проведення будівельно-монтажних робіт, що унеможливлює виконання зобов’язань у строки, передбачені Договором, керуючись пунктами 6.7, 6.8.2 та 13.11 Договору, та відповідно до вимог підпункту 4 пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) за взаємною згодою Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт» до Договору, у новій редакції
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.08.2023 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 Максименка.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 66003d9f972043848e5e7d63686ee20f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи лист Генпідрядника від 14.09.2023р. № 298/23, у зв'язку із виникненням об'єктивної обставини, а саме: під час виконання робіт по Договору в результаті контрольних замірів було виявлено зменшення фактично виконаних обсягів робіт з прокладання кабельно-провідникової продукції, трубопроводів та супутніх матеріалів, а також не виникла необхідність у використанні коштів на покриття ризиків та додаткових витрат, пов' язаних з інфляційними процесами, що обумовило необхідність коригування договірної ціни, керуючись пунктами 1. 7, 4 .2, 4 .З та 13 .11 Договору, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) за взаємною згодою, Сторони вирішили провести коригування Договірної ціни п.4.1 Договору та Додаток 1 до Договору викладені у новій редакції
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 03.10.2023 18:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 від 03.10.2023 зменшення ДЦ дог 68.pdf
p7s
sign.p7s