• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісні меблі

86 387.00 UAH без ПДВ
Номер: 5505e15643814dd4a9b7a8e75df81fad
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-22-016253-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: КУЧЕРОВСЬКИЙ ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Диван офісний прямий 1500х750х540 мм кожзам: 7 561.00000 UAH без ПДВ
Диван офісний прямий 1800х750х540 мм кожзам: 8 365.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 233
Дата підписання: 21.06.2023 00:00
Період дії договору: до 14.07.2023 00:00
Сума договору: 86 387.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 86 387.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Диван офісний прямий 1500х750х540 мм кожзам
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 7 штуки
Період постачання до 03.07.2023
Місце постачання 02125, Україна, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 На карті
Диван офісний прямий 1800х750х540 мм кожзам
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 4 штуки
Період постачання до 03.07.2023
Місце постачання 02125, Україна, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 На карті

Внесені зміни

    Номер: bb40e063007f48f484428c75f0261238
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.07.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова 1 до договору 233.pdf
p7s
sign.p7s