-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Послуги доступу до мережі Інтернет (ДК 021:2015 (CPV 2008) – 72410000-7 - Послуги провайдерів)
7 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
eaf4fcd29a47442fa54ed12162da0d5c
Ідентифікатор договору:
UA-2023-06-12-010712-a-c1
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
44133660
-
Контактна особа:
Вікторія Миколаївна Картавенко +380536232765 osvitahorol1-tender@ukr.net http://horol.osv.org.ua/
-
Адреса:
37800, Україна, Полтавська область, м. Хорол, вул.1-го Травня, 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "АВАТОР ІСП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39908038
-
Контактна особа:
Михайло Аватор +380509853561 yuravator@gmail.com
-
Адреса:
36014, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 54
Класифікатор ДК 021:2015:
72410000-7 Послуги провайдерівАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги доступу до мережі Інтернет : 1 000.00000 UAH з ПДВ
Номер договору:
205/23
Дата підписання:
05.07.2023 09:00
Період дії договору:
05.07.2023 00:00 - 29.03.2024 00:00
Сума договору:
7 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 166.67 UAH)
Оплачено:
7 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 166.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги доступу до мережі Інтернет
Кількість
7 послуга
Період постачання
до 29.02.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
dbcc21cecfda49119eb0036401f47342
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 7. п. 11.3 Договору № 205/23 від 05.07.2023, (далі - «Договір») Сторони вирішили укласти дану Додаткову угоду на продовження терміну дії Договору № 205/23 від 05.07.2023 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року.
2. Розділ ІІ пункт 2.2 та розділ ІХ пункт 9.1 Договору викласти в наступній редакції:
« 2.2. Термін надання Послуг: до 29.02. 2024 р
« 9.1. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 29 березня 2024 року.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 09:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
49c3880c927d44e8b12366509f833ce3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись пп. 8 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Законом України «Про публічні закупівлі» та п.п. 7. п. 11.3. Договору 205/23 на від 05.07.2023 року Сторони домовилися:
2. Відповідно до ч.6 ст. 41 ЗУ « Про публічні закупівлі» продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
3. Збільшити суму Договору № 205/23 на від 05.07.2023 року (далі - «Договір») на 1000,00 грн. (одна тисяча гривень 00 коп.) та внести зміни в розділі 4 . пункт 4.1 Договору та викласти його в новій редакції :
4. « Ціна визначена у Договорі з урахуванням всіх витрат, податків та зборів Постачальника становить: 7000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 копійок ), в т.ч. ПДВ 1166,67 грн.
5. Внаслідок цього Таблицю1 Додаток 1 викласти в новій редакції , що додається
6. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
18.01.2024 13:00
Статус:
Опубліковано