• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з ремонту гідравлічних стійок 2КД-90.30.01.000, гідравлічних домкратів 2КД-90.21.12.000

6 706 224.00 UAH з ПДВ
Номер: 69dbe3d6efca4cbbb9ae5f644b0df787
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-31-011598-a-b1
Замовник: Державне підприємство "Львіввугілля"
Постачальник: ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ"
Класифікатор ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Ремонт гідравлічних стійок 2КД-90.30.01.000 (50531000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки): 37 932.00000 UAH з ПДВ
Ремонт гідравлічних домкратів 2КД-90.21.12.000 (50531000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки): 28 320.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 231
Дата підписання: 23.06.2023 16:00
Період дії договору: до 31.12.2024 00:00
Сума договору: 6 706 224.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 117 704.00 UAH)
Оплачено: 6 338 064.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 056 344.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ремонт гідравлічних стійок 2КД-90.30.01.000 (50531000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки)
Код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість 132 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 80054, Україна, Львівська область, с. Глухів, шахта «Степова» ДП «Львіввугілля» На карті
Ремонт гідравлічних домкратів 2КД-90.21.12.000 (50531000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування неелектричної техніки)
Код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість 60 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 80054, Україна, Львівська область, с. Глухів, шахта «Степова» ДП «Львіввугілля» На карті

Внесені зміни

    Номер: 6d1ba7f1321c48b8bb92f8d69932c649
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У відповідності до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), сторони дійшли згоди внести зміни до договору про закупівлю, зокрема по причині затримки фінансування витрат замовника, при цьому зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 231
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2023 11:05
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 до договору № 231 від 23.06.2023р..pdf
pdf
Довідка про об'єктивні обставини затримки фінансування...
p7s
sign.p7s