• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка катриджів, заміна фотобарабанів, магнітних валів,леза дозування, термоплівки)

6 110.00 UAH без ПДВ
Номер: c2a61929ba46496cb6e426a7bbf53862
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-13-007234-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Калинівська центральна районна лікарня" Калинівської міської ради
Постачальник: ФОП Гончарук Ж.Й.
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 20/182
Дата підписання: 13.06.2023 00:00
Період дії договору: 13.06.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 6 110.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 6 110.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка катриджів, заміна фотобарабанів, магнітних валів,леза дозування, термоплівки)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання 13.06.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, вул. Чкалова, будинок 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3c378539f542438980168524b7303bca
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі. Загальна сума за виконані послуги становить 6 110,00 грн. (шість тисяч сто десять гривень 00 коп.) без ПДВ. Зменшено на 3890,00 грн. (три тисячі вісімсот дев’яносто гривень 00 коп.)
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до Договору №20-182.pdf
p7s
sign.p7s