• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Дошка аудиторна під маркер 75х100, дошка аудиторна під маркер 100х150

8 835.00 UAH з ПДВ
Номер: 5a8cf30cda334791b6cc0689528426b5
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-12-009441-a-b1
Замовник: ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Постачальник: ПП "Бюро-стиль"
Класифікатор ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різнаАналіз за цим CPV
Номер договору: 282
Дата підписання: 12.06.2023 00:00
Період дії договору: 12.06.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 8 835.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 472.50 UAH)
Оплачено: 8 835.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 472.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дошка аудиторна під маркер 75х100
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 2 штуки
Період постачання до 23.06.2023
Місце постачання 79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35 На карті
Дошка аудиторна під маркер 100х150
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 3 штуки
Період постачання до 23.06.2023
Місце постачання 79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3b455b81c3ca4542a51322fc7aba69ea
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились внести зміни до реквізитів
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.06.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1до дог.282.pdf
p7s
sign.p7s