• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярське приладдя )

1 941.00 UAH без ПДВ
Номер: f515d81c911c469dbaa8eb7971f37d6f
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-09-003224-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬСЬКА ПОЛІКЛІНІКА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: МЕХ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 132
Дата підписання: 08.06.2023 09:52
Період дії договору: 08.06.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 941.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 80г/м2/500
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання 08.06.2023 - 14.06.2023
Місце постачання 45002, Україна, Волинська область, Ковель, Б. Хмельницького,17 На карті
Скрепки кольорові 28мм 5015
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання 08.06.2023 - 14.06.2023
Місце постачання 45002, Україна, Волинська область, Ковель, Б. Хмельницького,17 На карті
Скрепки кольорові 50 мм*650/2218
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання 08.06.2023 - 14.06.2023
Місце постачання 45002, Україна, Волинська область, Ковель, Б. Хмельницького,17 На карті