• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 45233142-6 Поточний ремонт доріг в смт Осів Житомирського району Житомирської області по вул Центральна ( Улаштування щебневих доріг, грейдерування)

192 084.39 UAH без ПДВ
Номер: 5aff6c4367ff487cbef1b167eb0ccdf7
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-07-016121-a-c1
Замовник: ГОРОДОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО АСФАЛЬТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору: 175
Дата підписання: 06.06.2023 16:00
Період дії договору: 06.06.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 192 084.39 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 45233142-6 Поточний ремонт доріг в смт Осів Житомирського району Житомирської області по вул Центральна ( Улаштування щебневих доріг, грейдерування)
Код ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 12265, Україна, Житомирська область, смт. Городок, вул. Поштова, буд. 23 На карті

Внесені зміни

    Номер: c477ceb0eec24c1bbea4a98fc79dc93f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна змісту пункту 1.2 договору, видалення пункту 3.1.1, викладення пункту 3.5 в новій редакціїї, додавання пункту 3,6 в частині зобовязання замовника, а саме Згідно ст23 Бюджетного кодексуУкраїни бюджетні зобовязання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідног призначення. за відсутності у зазначеному періоді на вілдповідному рахунку замовника коштів видкелиних на оплату зорбовязань згідно з цим договором або необгшрунтованої відмови Держказначейства укрваїни або її відлення від реєстрації бюджетного зобовязання, оплату замовник здійснює протягом 7 банківськійх днів з моменту надходження коштів на рахунок замовника або протягом 7 юбанківськіх днів з моменту реєстрації казначейством відповідного бюджетного зобовязання та будь які штрафні санкціі в такому випадку до Замовника не застосовуються
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.07.2023 19:57
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода до договору 175.pdf
p7s
sign.p7s