• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з прання і сухого чищення

258 713.78 UAH з ПДВ
Номер: 537c35ccc487418c93b9104e1e581e01
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-17-013425-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: ТОВ "Технології Кі-Ко"
Класифікатор ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з прання і сухого чищення (прання медичної білизни): 25.20000 UAH з ПДВ
Номер договору: 230
Дата підписання: 15.06.2023 00:00
Період дії договору: 15.06.2023 00:00 - 30.04.2024 02:00
Сума договору: 258 713.78 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 425.82 UAH)
Оплачено: 258 713.78 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 425.82 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прання і сухого чищення (прання медичної білизни)
Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Кількість 10266.42 кілограм
Період постачання до 30.04.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: f61c9187201d48e98bf273d8e863db28
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 до договору 230.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 32c50bb8fd8f422f90e0b3102561d07d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до п. 9.2 Договору та викласти у наступній редакції: "Договір набирає чинності і вважається укладеним з моменту його підписання та діє до 30.04.2024 року"
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.03.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод 2_230.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 9638cf8c6b964f88bd46e8ed6b38e4c2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 03.05.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод угода 3 до договору 230.pdf
p7s
sign.p7s