-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з централізованого водовідведення
40 974.26
UAH з ПДВ
Номер:
924f641204e24096ae9db3e58f4c539c
Ідентифікатор договору:
UA-2023-06-06-013700-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІІ РІВНЯ ІМ. З.С.КЛИМЕНКО" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01983772
-
Контактна особа:
Ангеліна Корольова +380552226477 bux1roddoma2@ukr.net
-
Адреса:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Гоголя, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03355726
-
Адреса:
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, ПЛОЩА ІМЕНІ Ю.ТУТУШКІНА будинок 9
Класифікатор ДК 021:2015:
90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Номер договору:
545К
Дата підписання:
05.06.2023 17:02
Період дії договору:
01.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
40 974.26 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 829.04 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водовідведення
Кількість
2747 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
e135e99aa622497691cc0118dccdbbcd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі підпункту 8.1.1. Договору, у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, Сторони погодились: змінити обсяги закупівлі, визначені у Договорі від 05.06.2023 № 545К на – 5598 м3. Пункт 1.1. розділу «І. Предмет Договору» викласти в наступній редакції: «Обсяг послуг за Договором складає: - з централізованого водовідведення (ДК 021:2015: 90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод») – 2747 м3».
2. У зв’язку із внесенням змін в обсягах предмета закупівлі, загальна сума Договору зменшується на 83 499,76 гривень (Вісімдесят три тисячі чотириста дев’яносто дев’ять гривень 77 коп.), в т.ч. ПДВ 13916,63 грн (Тринадцять тисяч дев'ятсот шістнадцять гривень 63 коп.). Пункт 2.1. розділу «ІІ Сума Договору» викласти у новій редакції: «Загальна сума Договору: 40 974,26 грн (Сорок тисяч дев'ятсот сімдесят чотири гривнi 26 коп.); у т.ч. ПДВ 6829,04 грн (Шість тисяч вісімсот двадцять дев'ять гривень 04 коп.) в рамках відповідного бюджетного фінансування з яких:
- послуги з централізованого водопостачання – 40 974,26 грн. з урахуванням ПДВ;
- абонентська плата – 00, 00 грн. з урахуванням ПДВ.».
Сума договору після внесення змін: 40 974,26 грн (Сорок тисяч дев'ятсот сімдесят чотири гривнi 26 коп.); у т.ч. ПДВ 6829,04 грн (Шість тисяч вісімсот двадцять дев'ять гривень 04 коп.).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 2747 м
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
07.12.2023 14:24
Статус:
Опубліковано