• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Планшет для здійснення заходів з надання допомоги військовослужбовцям (резервістам, військовозобов'язаним, добровольцям Сил територіальної оборони) Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, військовослужбовці військових прокуратур, органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної митної справи, поліцейські, особи рядового, начальницького складу, військовослужбовці Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби України, особи, які входили до складу добровольчого формування територіальної громади, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та потрапили в полон під час захисту м. Маріуполя протягом лютого-травня 2022 року

2 349 648.00 UAH з ПДВ
Номер: e607fa5804d647148fc69ee043886d73
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-02-010373-a-a1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору: 61
Дата підписання: 14.06.2023 00:00
Період дії договору: 14.06.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 2 349 648.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 391 608.00 UAH)
Оплачено: 2 349 648.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 391 608.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Планшет
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 296 одиниця
Період постачання до 30.06.2023
Місце постачання 49028, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 11 На карті

Внесені зміни

    Номер: 71f0f28d7d274eb29c5a0da9bc67e62d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до пункту 4.6 та викласти його у наступній редакції: «4.6 Термін поставки товару: по 31.07.2023 р.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.06.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
Повідомлення про внесення змін.docx
pdf
Додаткова угода №1 від 30.06.2023 р..pdf
    Номер: 0f4d4468a49c4cb6b942d1e2b5e41cd3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до Додатків №1 і 2 до Договору №61 від 14.06.2023р. та викласти в новій редакції
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 06.07.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
Повідомлення про внесення змін.docx
pdf
Додаткова угода №2 від 06.07.2023 р..pdf