• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Договір укладено

3 370.00 UAH з ПДВ
Номер: 8336d1e9a32e4b4fad2fa53393f7e6bb
Ідентифікатор договору: UA-2018-05-14-000168-b-c1
Замовник: Комунальний заклад "Володимирецька центральна районна лікарня" Володимирецької районної ради Рівненської області
Постачальник: ФОП Парейко В.П
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Договір укладено
Номер договору: 232
Дата підписання: 14.05.2018 10:00
Період дії договору: 14.05.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору: 3 370.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 370.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 одиниця
Період постачання 14.05.2018 - 31.12.2018
Місце постачання 34300, Україна, Рівненська область, смт.Володимирець, Грушевського, 39 На карті