• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з утримання зелених насаджень в державній резиденції по вул. М. Грушевського, 5-А (Маріїнський палац) у м. Києві

365 296.00 UAH з ПДВ
Номер: ee24c97cef8c4ff7bb3936a47080c6db
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-15-003993-a-c1
Замовник: Управління адміністративними будинками Державного управління справами
Постачальник: ТОВ "І Н В А Й Т"
Класифікатор ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насадженьАналіз за цим CPV
Номер договору: 278
Дата підписання: 15.06.2023 12:00
Період дії договору: 15.06.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 365 296.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 60 882.67 UAH)
Оплачено: 365 296.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 60 882.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з утримання зелених насаджень в державній резиденції по вул. М. Грушевського, 5-А (Маріїнський палац) у м. Києві
Код ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 20.12.2023
Місце постачання 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вул. М. Грушевського, 5-А (Маріїнський палац) На карті

Внесені зміни

    Номер: 2fad714661c9434fbd965c1dc9e0b3ea
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, та відповідно до пунктів 9.1 та 9.6 Договору, Управління адміністративними будинками Державного управління справами (далі – Управління) та ТОВ «ІНВАЙТ» дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, а саме: зменшити обсяг Послуг та відповідно до зміни цих обсягів, зменшити вартість Послуг за Договором на 50 604,00 грн. (п’ятдесят тисяч шістсот чотири гривні 00 копійок). Пункт 2.1 Договору викласти у такій редакції: «2.1. Вартість Послуг за Договором згідно з Протоколом погодження договірної ціни (додаток 2) та Кошторисом вартості послуг (додаток 1) становить 365 296,00 грн. (триста шістдесят п’ять тисяч двісті дев’яносто шість гривень 00 копійок) з ПДВ. Додатки 1 та 2 до Договору викласти у редакціях, що додаються до Додаткової угоди від 15.12.2023 № 1. Інші умови Договору залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2023 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
До Дог 278 ДУ 1- 50 604,00 грн.pdf
p7s
sign.p7s