-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту по встановленню внутрішніх металевих дверей у коридорі першого поверху шкірно-венерологічного відділення будівлі КНП "МП№3" ХМР, розташованої за адресою: м.Харків, вул. Харківських Дивізій, 5/2
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2023 №1178 (зі змінами), без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
18 713.00
UAH без ПДВ
Номер:
e67502c40fb142119701c71e1f79c880
Ідентифікатор договору:
UA-2023-06-01-002001-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25180090
-
Контактна особа:
Іжак Альона Євгенівна 380958842545 alena_izhak@ukr.net
-
Адреса:
61099, Україна, Харківська область, Харків, вул. Рибалка, буд. 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП АДАМЕНКО ІГОР ІВАНОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2456100710
-
Контактна особа:
Ігор Адаменко +380987746773 adamenko.ii37@gmal.com
-
Адреса:
62351, Україна, Харківська область, Дергачівський р-н, смт Пересічне, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ, будинок 37
Класифікатор ДК 021:2015:
45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2023 №1178 (зі змінами), без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Номер договору:
2
Дата підписання:
01.06.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
18 713.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
18 713.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту по встановленню внутрішніх металевих дверей у коридорі першого поверху шкірно-венерологічного відділення
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 30.06.2023
Місце постачання
Відповідно до документації