-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Придбання канцелярських товарів (код ДК 021:2015:30192700-8 Канцелярські товари)
16 285.26
UAH з ПДВ
Номер:
92ccd33d93964eba9e1258a3a94da9cc
Ідентифікатор договору:
UA-2023-06-01-000570-a-c1
Замовник:
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42722218
-
Контактна особа:
Відділ соціального захисту населення Слобожанської селищної ради +380567199185 vszn@slobozhanska-gromada.gov.ua
-
Адреса:
52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, вул. В. Сухомлинського, буд. 36
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41136522
-
Контактна особа:
+380675047024
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Полігонна будинок 10б ПРИМІЩЕННЯ 40
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
21
Дата підписання:
01.06.2023 08:57
Період дії договору:
01.06.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
16 285.26 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 714.21 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів (код ДК 021:2015:30192700-8 Канцелярські товари)
Кількість
513 штуки
Період постачання
01.06.2023 - 30.06.2023