• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по площі Дарницька, ПВ-4352, ПВ-5211 у Дніпровському районі м. Києва» згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)

27 659.80 UAH без ПДВ
Номер: 0c3c7268ef2b48a49ad40c0a128ca0e6
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-31-008384-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Постачальник: Фізична особа-підприємець Сокологорський Ігор Геннадійович
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: №39-ТНКР
Дата підписання: 29.05.2023 10:15
Період дії договору: 29.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 27 659.80 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по площі Дарницька, ПВ-4352, ПВ-5211 у Дніпровському районі м.Києва» згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 роботи
Період постачання до 27.12.2023
Місце постачання 00000, Україна, м. Київ, площа Дарницька, ПВ-4352, ПВ-5211 у Дніпровському районі м. Києва На карті

Внесені зміни

    Номер: dd52be60f6c14d9595546210128e83b2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Підпункт 3.5. Розділу 3 Договору викласти в наступній редакції: 1.1 «3.5. Розрахунки за надані послуги з Технічного нагляду здійснюються Замовником на підставі підписаного з обох Сторін Акту (ів) приймання наданих послуг з Технічного нагляду у строк до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту належного оформлення Акту (ів) приймання наданих послуг. Передбачені вище розрахунки за надані послуги з Технічного нагляду проводяться з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590, із змінами і доповненнями. Зобов’язання за Договором щодо оплати наданих послуг зі здійснення Технічного нагляду виникають в межах фактичних надходжень фінансування виконання будівельних робіт на Об’єкті, які надходять на рахунок Замовника. У разі затримки фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в Держказначейська служба України, м. Київ». 2. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 11.09.2023 10:40
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf
pdf
ДУ №1 від 11.09.2023 до Дог.39-ТНКР.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 486cc8474dd7423ca531130c96859045
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Приймаючи до уваги вартість фактично виконаного обсягу будівельних робіт за Договором підряду №39-КР від 30.05.2023 р., внести зміни до пункту 3.2 Договору шляхом викладення його в наступній редакції, а саме: «3.2. Вартість послуг з Технічного нагляду за цим Договором становить 27 659,80 (Двадцять сім тисяч шістсот п’ятдесят дев’ять грн. 80 коп.) гривень без ПДВ, та визначена виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об’єкті, вказаної в Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати липень 2023 року (Довідка КБ-3 №1/39-КР від 26.07.2023 року), про що Сторонами узгоджено шляхом підписання Протоколу узгодження договірної ціни в редакції Додаткової угоди №2 від «18» жовтня 2023 року (Додаток 1 до Договору).» 2. Внести зміни в Протокол узгодження договірної ціни (Додаток 1 до Договору) шляхом викладення його у новій редакції, що додається. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення печатками, і є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 18.10.2023 10:20
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 18.10.2023 р. на зменшення (прямий) 39-ТНКР.pdf
pdf
Повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf
p7s
sign.p7s