• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

5 961.90 UAH з ПДВ
Номер: 6e122a5a4b2c4cb8aa08d1b85b97d633
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-29-008453-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №10" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 43-К
Дата підписання: 29.05.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 5 961.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 993.65 UAH)
Оплачено: 5 961.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 993.65 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 Одиниця
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 03039, Україна, Київська область, Київ, проспект Голосіївський, 59-б На карті