• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Код ДК 021:2015 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонер підлого-стельовий з монтажем – 3 шт.)

547 999.98 UAH без ПДВ
Номер: 663ef5e0d43d429598aa3f5cfec8a5f5
Ідентифікатор договору: UA-2023-04-13-002229-a-a3
Замовник: Палац культури "Кристал"
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристроїАналіз за цим CPV
Номер договору: 23/06
Дата підписання: 23.06.2023 00:00
Період дії договору: 23.06.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 547 999.98 UAH без ПДВ
Оплачено: 547 999.98 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кондиціонер підлого-стельовий з монтажем.
Код ДК 021:2015: 42512000-8 Установки для кондиціювання повітря
Кількість 3 штуки
Період постачання до 30.05.2023
Місце постачання 81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, вулиця Шевченка,будинок 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: a096b3ef73d74833984cdece5bb93b60
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з оскарженням закупівлі та виконанням рішення Антимонопольного комітету України від 17.05.2023 р №№6762-р/пк-пз, рішенням Антимонопольного комітету України від 12.06.2023 р. № № 8464-р/пкпз та керуючись підпунктом 4 пункту 11.2 розділу «XI.ІНШІ УМОВИ» Договору, а саме : продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.06.2023 00:01
    Статус:
    Опубліковано
jpg
Скан-копія Дод.угоди..jpg
p7s
sign.p7s