• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код ДК 2015 18920000-4 Сумки

Ціни на Товар, що поставляється Постачальником вказуються у Специфікації, що є невід’ємною частиною даного Договору. Сторони визначають, що ціни на Товар, вказані у Специфікації, є дійсними на дату укладення цього договору та погоджені Сторонами. 3.2. Загальна ціна Договору може бути змінена в залежності від фактичного обсягу видатків Покупця та потреби Покупця в отриманні Товару. 3.3. Будь-які зміни ціни для вступу в силу вимагають узгодження з Покупцем. 3.4. Загальна вартість Товару, що підлягає поставці за цим Договором, становить 5500 грн. 00 коп. ( П’ять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.), Без ПДВ. Ціни встановлюються в національній валюті України. 3.5. Джерело фінансування: бюджетні кошти. 3.6. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після пред’явлення Постачальником належно оформлених видаткових накладних щодо фактично отриманого Товару відповідно до умов даного Договору з врахуванням вимог ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. 3.7. Датою оплати вважається дата направлення (зарахування) грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.

5 500.00 UAH без ПДВ
Номер: ca95c436906c4cfd9aa6b31672bda547
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-22-008047-a-b1
Замовник: Управління у справах сім'ї, молоді та спорту Житомирської міської ради
Постачальник: ФОП Бондарчук О.І.
Класифікатор ДК 021:2015: 18920000-4 СумкиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Код ДК 2015 18920000-4 Сумки ( еко сумки з логотипом): 110.00000 UAH без ПДВ
Опис: Ціни на Товар, що поставляється Постачальником вказуються у Специфікації, що є невід’ємною частиною даного Договору. Сторони визначають, що ціни на Товар, вказані у Специфікації, є дійсними на дату укладення цього договору та погоджені Сторонами. 3.2. Загальна ціна Договору може бути змінена в залежності від фактичного обсягу видатків Покупця та потреби Покупця в отриманні Товару. 3.3. Будь-які зміни ціни для вступу в силу вимагають узгодження з Покупцем. 3.4. Загальна вартість Товару, що підлягає поставці за цим Договором, становить 5500 грн. 00 коп. ( П’ять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.), Без ПДВ. Ціни встановлюються в національній валюті України. 3.5. Джерело фінансування: бюджетні кошти. 3.6. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після пред’явлення Постачальником належно оформлених видаткових накладних щодо фактично отриманого Товару відповідно до умов даного Договору з врахуванням вимог ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. 3.7. Датою оплати вважається дата направлення (зарахування) грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Номер договору: 55
Дата підписання: 18.05.2023 14:14
Період дії договору: 18.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 5 500.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код ДК 2015 18920000-4 Сумки ( еко сумки з логотипом)
Код ДК 021:2015: 18920000-4 Сумки
Кількість 50 штуки
Період постачання 20.05.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації