• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя)

234.00 UAH без ПДВ
Номер: dedacb4c099d40ee9eff4471fa73d5e8
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-22-002825-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Баранівська центральна районна лікарня" Баранівської міської ради
Постачальник: ФОП Панчук Любов Сергіївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 81
Дата підписання: 12.05.2023 00:00
Період дії договору: 12.05.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 234.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
скріпки канцелярські
Код ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки
Кількість 5 упаковка
Період постачання до 31.05.2023
Місце постачання 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66 На карті
скоби ддя зшивачів №10
Код ДК 021:2015: 30197110-0 Скоби
Кількість 2 упаковка
Період постачання до 31.05.2023
Місце постачання 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66 На карті
зіп-пакети 6*8
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 5 упаковка
Період постачання до 31.05.2023
Місце постачання 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66 На карті
грамота
Код ДК 021:2015: 30199740-9 Фірмові листівки
Кількість 9 штуки
Період постачання до 31.05.2023
Місце постачання 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66 На карті