• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуга з централізованого водопостачання

3 741.66 UAH з ПДВ
Номер: 5feb64b414894395a745a1011ccf0c61
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-20-000804-a-b1
Замовник: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: Комунальне підприємство "Стрийводоканал"
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору: 34/16/79-23
Дата підписання: 12.05.2023 00:00
Період дії договору: 01.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 3 741.66 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 623.61 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуга з централізованого водопостачання
Код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води
Кількість 130 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул. Валова, 12, вул. Шевченка, 89 На карті

Внесені зміни

    Номер: 67faa84866804078943be2aace9af6fc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись пп. 1) п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, пунктом 41 Договору № 34/16/79-23 від 12.05.2023 з власником (користувачем) будівлі (приміщення будівлі) про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (далі – Договір), пунктом 9 Додатку № 4 та Додатку № 5 до Договору, домовилися зменшити вартість Договору на 3069,44 грн. та внести відповідні зміни, а саме: 1.1. абзац 2 пункту 2 Договору викласти у новій редакції: «На дату укладання Договору бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень, які складають 6528,38 грн. (шість тисяч п’ятсот двадцять вісім гривень тридцять вісім копійок)». 1.2. абзац 4 пункту 21 Договору викласти у новій редакції: «Загальна вартість Договору становить 6528,38 грн. (шість тисяч п’ятсот двадцять вісім гривень тридцять вісім копійок), з урахуванням плати за абонентське обслуговування 827,88 грн.». 1.3. абзац 2 пункту 7 Додатку №4 до Договору викласти у новій редакції: «Орієнтовна (очікувана) вартість послуг закупівлі з урахуванням орієнтовного обсягу послуг становить 3741,66 грн. (три тисячі сімсот сорок одна гривня шістдесят шість копійок) з урахуванням податку на додану вартість 623,61 (шістсот двадцять три гривні шістдесят одна копійка)». 1.4. абзац 2 пункту 7 Додатку №5 до Договору викласти у новій редакції: «Орієнтовна (очікувана) вартість послуг закупівлі з урахуванням орієнтовного обсягу послуг становить 2786,72 грн. (дві тисячі сімсот вісімдесят шість гривень сімдесят дві копійки) з урахуванням податку на додану вартість 464,45 (чотириста шістдесят чотири гривні сорок п’ять копійок)».
    Номер додаткової угоди: 1/371-23
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано