• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

21 294.48 UAH з ПДВ
Номер: 7e1f9c54acc749cd967566c76daafb63
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-19-011123-a-b1
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 15/1
Дата підписання: 17.05.2023 15:36
Період дії договору: 17.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 21 294.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 549.08 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 92 пачок
Період постачання 17.05.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Довженка 36 На карті