• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Інформаційні послуги (код ДК 021:2015 - 64210000-1 (64216210-8 - додаткові інформаційні послуги)) щодо організації та проведення процедури відкритих торгів, що здійснюється Замовником згідно положень Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 р. із змінами з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з використанням електронної системи закупівель "Prozorro", та згідно предмету закупівлі: Інші завершальні роботи, код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Поточний ремонт споруд цивільного захисту тимчасового укриття Ліцею № 33 м. Житомира за адресою: м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 52)

5 500.00 UAH без ПДВ
Номер: f4ae9bd8f7314668b3b7440d075dede7
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-19-010340-a-c1
Замовник: Ліцей № 33 міста Житомира
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНСТВО КОНСАЛТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Надання інформації у вигляді усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі - 4 години: 1 200.00000 UAH без ПДВ
Обробляння даних Замовником згідно заявки на надання послуг, а так само даних щодо процедури закупівлі, що містяться в електронній системі закупівель, та надання Замовнику інформації у вигляді складених на підставі таких даних проектів документів, а саме: - протокол/рішення про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель); - протокол/рішення про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації; - протокол/рішення про визначення переможця та про намір укласти договір про закупівлю, та/або протокол/рішення про відхилення тендерної пропозиції.: 600.00000 UAH без ПДВ
Введення даних до електронної системи закупівель PROZORRO з використанням онлайн сервісу авторизованого електронного майданчика Замовника та у складі інформації про закупівлю, що підлягає оприлюдненню згідно Закону та з урахуванням Особливостей: 900.00000 UAH без ПДВ
Перевірка інформації щодо відсутності або наявності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону, та щодо учасника-переможця процедури закупівлі: 600.00000 UAH без ПДВ
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг та іншої інформації, направленої на адресу електронної пошти Виконавця, та складення на їх підставі проекту тендерної документації та проекту договору про закупівлю: 2 000.00000 UAH без ПДВ
Надання зразків протоколів/рішень щодо організації та проведення процедури закупівлі: - протокол/рішення про внесення змін до тендерної документації; - протокол/рішення про відміну торгів: 200.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 150/23/ВТ/Ж
Дата підписання: 19.05.2023 00:00
Період дії договору: 19.05.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 5 500.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Надання інформації у вигляді усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі - 4 години
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 На карті
Обробляння даних Замовником згідно заявки на надання послуг, а так само даних щодо процедури закупівлі, що містяться в електронній системі закупівель, та надання Замовнику інформації у вигляді складених на підставі таких даних проектів документів, а саме: - протокол/рішення про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель); - протокол/рішення про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації; - протокол/рішення про визначення переможця та про намір укласти договір про закупівлю, та/або протокол/рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 На карті
Введення даних до електронної системи закупівель PROZORRO з використанням онлайн сервісу авторизованого електронного майданчика Замовника та у складі інформації про закупівлю, що підлягає оприлюдненню згідно Закону та з урахуванням Особливостей
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 На карті
Перевірка інформації щодо відсутності або наявності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону, та щодо учасника-переможця процедури закупівлі
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 На карті
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг та іншої інформації, направленої на адресу електронної пошти Виконавця, та складення на їх підставі проекту тендерної документації та проекту договору про закупівлю
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 На карті
Надання зразків протоколів/рішень щодо організації та проведення процедури закупівлі: - протокол/рішення про внесення змін до тендерної документації; - протокол/рішення про відміну торгів
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 На карті