-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33190000-8 (Вироби медичного призначення) (за кодом НК 024:2019 – код 43324 - Система для переливання рідин загального призначення)
1.2. Зменшити суму Договору на 12,43 грн. та внести зміни до п. 3.1 Розділу 3 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1 Ціна (сума) цього Договору становить 204 987,57 грн. (Двісті чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят сім гривень 57 коп.) у тому числі ПДВ - 4 958,07 грн.
204 987.57
UAH з ПДВ
Номер:
542dbe6e9cfd4bf0806e12deaa73b67e
Ідентифікатор договору:
UA-2023-05-16-008833-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01992050
-
Контактна особа:
Аліна Клименко +380968709658 jurist.kcml@ukr.net
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44796805
-
Контактна особа:
Костянтин Сич 380672355810 tender@altajir-farm.com.ua
-
Адреса:
08292, Україна, Київська область, Буча, вулиця Вокзальна, будинок 76-а
Класифікатор ДК 021:2015:
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Опис:
1.2. Зменшити суму Договору на 12,43 грн. та внести зміни до п. 3.1 Розділу 3 Договору та викласти його в наступній редакції:
«3.1 Ціна (сума) цього Договору становить 204 987,57 грн. (Двісті чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят сім гривень 57 коп.) у тому числі ПДВ - 4 958,07 грн.
Номер договору:
23/05/01/Н/В
Дата підписання:
23.05.2023 16:51
Період дії договору:
23.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
204 987.57 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 958.07 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів (ПР) з металевою з’єднувальною голкою, 21G, Luer Slip
Кількість
30000 паковання
Період постачання
до 31.12.2023
Система для вливання крові та кровозамінників (ПК) з металевою з’єднувальною голкою, 18G, Luer Slip
Кількість
1000 паковання
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Номер:
891256ae6ca74e818fb5bd667a8f62a3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, підпунктом 6 пункту 19 Особливостей, на підставі підпункту 11.1.6 пункту 11.1 Розділу ХІ Договору, враховуючи закінчення з 01.07.2023 року строку дії пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, у зв’язку із відміною постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2023 р. № 651 з 24 години 00 хвилин 30 червня 2023 р. на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору:
1.1. Змінити ціну товарів, стосовно яких застосовувались пільги з оподаткування відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. №224, – пропорційно до зміни таких пільг з оподаткування.
1.2. Зменшити суму Договору на 12,43 грн. та внести зміни до п. 3.1 Розділу 3 Договору та викласти його в наступній редакції:
«3.1 Ціна (сума) цього Договору становить 204 987,57 грн. (Двісті чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят сім гривень 57 коп.) у тому числі ПДВ - 4 958,07 грн.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
04.08.2023 12:14
Статус:
Опубліковано