• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування в Солуківському ЗДО (ясла-садок) «Веселка»

212 430.00 UAH без ПДВ
Номер: 6754c4635f934eaaae2c275b0bff382f
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-18-011902-a-c1
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 156
Дата підписання: 18.05.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 212 430.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 51 940.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування в Солуківському ЗДО (ясла-садок) «Веселка»
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 3589
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 77523, Україна, Івано-Франківська область, с. Солуків, вул. Шкільна, 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: ad77e82d43f24532911ab8f54a5766c7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Технічна помилка при оприлюдненні звіту про договір про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 156
    Дата внесення змін до договору: 18.05.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: e4e56371146f4c5cb0ea283c1f3ded8b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись рішенням сесії Долинської міської ради від 20.09.2023 № 2381-35/2023 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 № 1925-26/2022 «Про бюджет Долинської територіальної громади на 2023 рік» та підпунктом 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відповідно до п 2.2 і п.12.2 Договору про закупівлю зменшити суму Договору на 94170,00 грн (дев'яносто чотири тисячі сто сімдесят гривень, 00 копійок) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.09.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір 156 (3).pdf
pdf
ДУ1 до дог. 156.pdf