-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування в Солуківському ЗДО (ясла-садок) «Веселка»
212 430.00
UAH без ПДВ
Номер:
6754c4635f934eaaae2c275b0bff382f
Ідентифікатор договору:
UA-2023-05-18-011902-a-c1
Замовник:
Управління освіти Долинської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43314923
-
Контактна особа:
Боднар Ірина Зіновіївна +380347728093 irynabodnar88@gmail.com
-
Адреса:
77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, пр. Незалежності,12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
1763801002
-
Контактна особа:
Савчук Галина Михайлівна 0967411178
-
Адреса:
77509, Україна, Івано-Франківська область, с. Новичка, вул. Сонячна, 32
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору:
156
Дата підписання:
18.05.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 23:59
Сума договору:
212 430.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
51 940.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування в Солуківському ЗДО (ясла-садок) «Веселка»
Кількість
3589
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ad77e82d43f24532911ab8f54a5766c7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Технічна помилка при оприлюдненні звіту про договір про закупівлю
Номер додаткової угоди:
156
Дата внесення змін до договору:
18.05.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
e4e56371146f4c5cb0ea283c1f3ded8b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись рішенням сесії Долинської міської ради від 20.09.2023 № 2381-35/2023 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 № 1925-26/2022 «Про бюджет Долинської територіальної громади на 2023 рік» та підпунктом 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відповідно до п 2.2 і п.12.2 Договору про закупівлю зменшити суму Договору на 94170,00 грн (дев'яносто чотири тисячі сто сімдесят гривень, 00 копійок) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.09.2023 00:00
Статус:
Опубліковано