-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Роботи по розробленню проектної документації на об'єкт: «Капітальний ремонт вулиці Анни Ярославни (від будинку №10/2 до будинку 19) в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області»
98 848.00
UAH без ПДВ
Номер:
260982deca284c2c81fef201d5b0d3ba
Ідентифікатор договору:
UA-2023-05-16-014404-a-c1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
34648973
-
Контактна особа:
Андрій Прокопенко +380969366218 zakupkiprom.gkg.nv@ukr.net
-
Адреса:
11700, Україна, Житомирська область, м. Звягель, вул. Шевченка, буд. 16
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФОП "Пославський Олександр Анатолійович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2926808010
-
Контактна особа:
+380962241243
-
Адреса:
10024, Україна, Житомирська область, місто Житомир, проїзд Академіка Тутковського, 12, кв.69
Класифікатор ДК 021:2015:
71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
№16/7461
Дата підписання:
15.05.2023 17:00
Період дії договору:
15.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
98 848.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи по розробленню проектної документації на об'єкт: «Капітальний ремонт вулиці Анни Ярославни (від будинку №10/2 до будинку 19) в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.07.2023
Місце постачання
11700, Україна, Житомирська область, місто Звягель, вулиця Шевченка, будинок №16
На карті
Внесені зміни
- Зміна №1 ДУ №1 від 15.06.23 до договору №16/7461 від 15.05.2023
- Зміна №2 ДУ №2 від 30.06.23 до договору №16/7461 від 15.05.2023
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
308c0475e0184a78936c1af24b1489b3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.Замовник та Підрядник відповідно до пунктів 10.5., 6.3., 5.1.3. Договору №16/7461 від «15» травня 2023 року (далі «Договір»), на основі підстав, що не залежать від сторін, в тому числі: перебої в роботі «Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», збільшення обсягів проектних робіт, вирішили за взаємною згодою внести зміни в Договір шляхом викладення наступних пунктів та Додатку 1 в новій редакції: 1.1. Пункт 6.1. Договору Викласти в наступній редакції: «6.1. Термін виконання робіт за цим договором становить: 6.1.1. початок виконання робіт - дата укладання договору; 6.1.2. закінчення виконання робіт і передача Замовнику проектної документації в повному обсязі - 30 червня 2023р.» 1.2. Календарний план виконання робіт (Додаток 1) викласти в новій редакції
Номер додаткової угоди:
ДУ №1 від 15.06.23 до договору №16/7461 від 15.05.2023
Дата внесення змін до договору:
15.06.2023 17:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9edb269861264bfe8d7a39df55e072a1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Замовник та Підрядник відповідно до пунктів 10.5., 6.3., 5.1.3. Договору №16/7461 від «15» травня 2023 року (далі «Договір»), на основі підстав, що не залежать від сторін, в тому числі: перебої в роботі «Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» та збільшення обсягів проектних робіт, вирішили за взаємною згодою внести зміни в Договір шляхом викладення наступних пунктів та Додатку 1 в новій редакції:
1.1. Пункт 6.1. Договору Викласти в наступній редакції:
«6.1. Термін виконання робіт за цим договором становить:
6.1.1. початок виконання робіт - дата укладання договору;
6.1.2. закінчення виконання робіт і передача Замовнику проектної документації в повному обсязі – 31 липня 2023р.»
1.2. Календарний план виконання робіт (Додаток 1) викласти в новій редакції
Номер додаткової угоди:
ДУ №2 від 30.06.23 до договору №16/7461 від 15.05.2023
Дата внесення змін до договору:
30.06.2023 14:00
Статус:
Опубліковано