-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Санітарно-гігієнічні товари та поліетиленова продукція для пакування відходів.
Під час здійснення закупівлі у полі «вартість закупівлі» було помилково зазначено суму всього Договору. Цю невідповідність неможливо усунити в електронній системіз технічних причин. Відповідно до п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону: «Замовник відміняє закупівлю в разі: неможливості усунення не відповідностей, що виникли після укладання договору.
8 718.00
UAH з ПДВ
Номер:
4fef60b87dc9422db64927c3ca063ac4
Ідентифікатор договору:
UA-2023-05-10-010678-a-a1
Замовник:
Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання»
×
-
Код ЄДРПОУ:
26044590
-
Контактна особа:
Василь Карайван +380487053217 urist.bomj.centr@ukr.net
-
Адреса:
65013, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Балтська дорога, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЮГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23863399
-
Контактна особа:
+380487770005
-
Адреса:
65020, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛ.ЛЬВА ТОЛСТОГО будинок 30
Класифікатор ДК 021:2015:
33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветкиАналіз за цим CPV
Опис:
Під час здійснення закупівлі у полі «вартість закупівлі» було помилково зазначено суму всього Договору. Цю невідповідність неможливо усунити в електронній системіз технічних причин. Відповідно до п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону: «Замовник відміняє закупівлю в разі: неможливості усунення не відповідностей, що виникли після укладання договору.
Номер договору:
108-ТЮ
Дата підписання:
10.05.2023 15:11
Період дії договору:
10.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
8 718.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 453.00 UAH)
Причини розірвання договору:
Під час здійснення закупівлі у полі «вартість закупівлі» було помилково зазначено суму всього Договору. Цю невідповідність неможливо усунити в електронній системі з технічних причин. Відповідно до п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону: «Замовник відміняє закупівлю в разі: неможливості усунення невідповідностей, що виникли після укладання договору.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1. Туалетний папір ТМ Обухів 65, рулон
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
2. Серветки паперові Papero 24 х 24см, 100шт в рулоні
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
c107bb9da6eb47718201739d2934b197
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Підчас реєстрації бюджетних зобов’язань виявлено помилку технічного характеру, яку неможливо виправити на стадії реєстрації бюджетних зобов’язань. Помилка виникла внаслідок того, що за Договором 108-ТЮ необхідно було здійснити дві закупівлі: за ДК 2015:33760000-5 та ДК 2015:19640000-4. Під час здійснення першої закупівлі у полі «вартість закупівлі» було помилково зазначено суму всього Договору. Цю невідповідність неможливо усунити в електронній системі закупівель з технічних причин. Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних, механічних або формальних помилок, допущених замовником при заповненні форм документів публічних закупівель. Відповідно до п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону: «Замовник відміняє закупівлю в разі: неможливості усунення невідповідностей, що виникли після укладання договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.05.2023 10:54
Статус:
Опубліковано