• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Санітарно-гігієнічні товари та поліетиленова продукція для пакування відходів.

Під час здійснення закупівлі у полі «вартість закупівлі» було помилково зазначено суму всього Договору. Цю невідповідність неможливо усунити в електронній системіз технічних причин. Відповідно до п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону: «Замовник відміняє закупівлю в разі: неможливості усунення не відповідностей, що виникли після укладання договору.

8 718.00 UAH з ПДВ
Номер: 4fef60b87dc9422db64927c3ca063ac4
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-10-010678-a-a1
Замовник: Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання»
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЮГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветкиАналіз за цим CPV
Опис: Під час здійснення закупівлі у полі «вартість закупівлі» було помилково зазначено суму всього Договору. Цю невідповідність неможливо усунити в електронній системіз технічних причин. Відповідно до п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону: «Замовник відміняє закупівлю в разі: неможливості усунення не відповідностей, що виникли після укладання договору.
Номер договору: 108-ТЮ
Дата підписання: 10.05.2023 15:11
Період дії договору: 10.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 8 718.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 453.00 UAH)
Причини розірвання договору: Під час здійснення закупівлі у полі «вартість закупівлі» було помилково зазначено суму всього Договору. Цю невідповідність неможливо усунити в електронній системі з технічних причин. Відповідно до п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону: «Замовник відміняє закупівлю в разі: неможливості усунення невідповідностей, що виникли після укладання договору.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1. Туалетний папір ТМ Обухів 65, рулон
Код ДК 021:2015: 33761000-2 Туалетний папір
Кількість 500 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 65013, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Балтська дорога, 2 На карті
2. Серветки паперові Papero 24 х 24см, 100шт в рулоні
Код ДК 021:2015: 33764000-3 Паперові серветки
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 65013, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Балтська дорога, 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: c107bb9da6eb47718201739d2934b197
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Підчас реєстрації бюджетних зобов’язань виявлено помилку технічного характеру, яку неможливо виправити на стадії реєстрації бюджетних зобов’язань. Помилка виникла внаслідок того, що за Договором 108-ТЮ необхідно було здійснити дві закупівлі: за ДК 2015:33760000-5 та ДК 2015:19640000-4. Під час здійснення першої закупівлі у полі «вартість закупівлі» було помилково зазначено суму всього Договору. Цю невідповідність неможливо усунити в електронній системі закупівель з технічних причин. Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних, механічних або формальних помилок, допущених замовником при заповненні форм документів публічних закупівель. Відповідно до п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону: «Замовник відміняє закупівлю в разі: неможливості усунення невідповідностей, що виникли після укладання договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.05.2023 10:54
    Статус:
    Опубліковано