• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцельрськи товари

7 672.32 UAH з ПДВ
Номер: 177b90ddb52149e0ab0367769423628a
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-04-010449-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ЗДІЙСНЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ ТА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАТИВНОЇ ДОПОМОГИ З ПИТАНЬ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 03/05/23
Дата підписання: 03.05.2023 14:56
Період дії договору: 03.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 7 672.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 278.72 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 24 штуки
Період постачання 03.05.2023 - 15.05.2023
Місце постачання 49094, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26 На карті