• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Будівельні товари

132 334.80 UAH з ПДВ
Номер: 4f39b39fe0544373affe96d5981e70f9
Ідентифікатор договору: UA-2023-04-19-003053-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
Класифікатор ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товариАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Шафа металева для одягу ШО-400/2-4 (для пацієнтів): 4 587.00000 UAH з ПДВ
Шафа металева для одягу ШОМ-400/1-2 (для пацієнтів): 2 811.00000 UAH з ПДВ
Шафа металева для одягу ШОМ-400/2-900 (для пацієнтів): 3 313.80000 UAH з ПДВ
Номер договору: 184
Дата підписання: 09.05.2023 13:00
Період дії договору: до 05.06.2023 00:00
Сума договору: 132 334.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 055.80 UAH)
Оплачено: 132 334.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 055.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шафа металева для одягу ШО-400/2-4 (для пацієнтів)
Код ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари
Кількість 19 штуки
Період постачання до 05.06.2023
Місце постачання 02125, Україна, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 На карті
Шафа металева для одягу ШОМ-400/1-2 (для пацієнтів)
Код ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари
Кількість 9 штуки
Період постачання до 05.06.2023
Місце постачання 02125, Україна, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 На карті
Шафа металева для одягу ШОМ-400/2-900 (для пацієнтів)
Код ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари
Кількість 6 штуки
Період постачання до 05.06.2023
Місце постачання 02125, Україна, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 На карті

Внесені зміни

    Номер: a849e8f5718242828959de6165b2d737
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони за взаємною згодою вирішили продовжити строк поставки товару
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.05.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова 184.pdf
p7s
sign.p7s