-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярське приладдя (ручка-126шт., папки-62шт., ручка Flair-6шт., ПапірА-480гр-12шт., Папір А-4.45гр-6шт.,зошит 24арк-470шт., зошит 48арк-65шт., скріпки-6шт., скоби№24-6шт., скоби№10-6шт., скотч 45мм-3шт., скотч24мм-3мм., клей-2шт., корегуюча стрічка -6шт., зошит 96шт-2шт., калькулятор Brilliant-1шт)
12 877.00
UAH без ПДВ
Номер:
6e9d0a312a754918b042f743d7997a17
Ідентифікатор договору:
UA-2023-05-02-004003-a-c1
Замовник:
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
37710441
-
Контактна особа:
Жанна Даценко +380668819219 nata101075@ukr.net
-
Адреса:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Григора Тютюнника, буд. 21
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФЕДОРІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3201412839
-
Контактна особа:
+380504504540
-
Адреса:
37500, Україна, Полтавська область, місто Лубни, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА будинок 49А
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
17
Дата підписання:
02.05.2023 11:06
Період дії договору:
02.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
12 877.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
12 877.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярське приладдя (ручка-126шт., папки-62шт., ручка Flair-6шт., ПапірА-480гр-12шт., Папір А-4.45гр-6шт.,зошит 24арк-470шт., зошит 48арк-65шт., скріпки-6шт., скоби№24-6шт., скоби№10-6шт., скотч 45мм-3шт., скотч24мм-3мм., клей-2шт., корегуюча стрічка -6шт., зошит 96шт-2шт., калькулятор Brilliant-1шт)
Кількість
779 штуки
Період постачання
02.05.2023 - 31.12.2023