• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з приймання телефонних дзвінків

228 738.00 UAH з ПДВ
Номер: 3cfea51f428b453ea99eb10813dd6cf8
Ідентифікатор договору: UA-2023-04-12-004660-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС "ЧЕРЬОМУШКИ"
Постачальник: ТОВ "КОЛ-ЦЕНТР 15-01"
Класифікатор ДК 021:2015: 79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінківАналіз за цим CPV
Номер договору: 16
Дата підписання: 01.05.2023 00:00
Період дії договору: до 31.03.2024 00:00
Сума договору: 228 738.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 38 123.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків будинків, що знаходяться в управлінні КП «ЖКС «Черьомушки».
Код ДК 021:2015: 79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінків
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 0ed7539899df4044b87d47860928ee87
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди викласти підпункт 2 пункту 2.1. розділу 2 «Предмет договору» у новій редакції, а саме: «Кількість послуг: загальна кількість особових рахунків - 4815 (чотири тисячі вісімсот п'ятнадцять) в 258 (двісті п’ятдесят вісім) багатоквартирних житлових будинках, що знаходяться в управлінні Замовника. 2. Сторони дійшли згоди викласти п. 4.1. розділу 4 «Вартість договору» у новій редакції, а саме: «Вартість цього Договору встановлюється в національній валюті га становить 160 933.33 грн., (сто шістдесят тисяч дев'ятсот тридцять гри гривні 33 коп.) без ПДВ. ПДВ (20%) 32 186.67 (тридцять дві тисячі сто вісімдесят шість гривень 67 копійок), всього загальна вартість Договору з ПДВ складає 193 120,00 грн. (сто дев'яносто три тисячі сто двадцять гривень 00 копійок), та складається з вартості всіх наданих Виконавцем та прийнятих Замовником послуг у порядку передбаченим цим Договором. 3. Сторони дійшли згоди викласти у новій редакції від 01.09.2023 року Додаток І до Договору № 16 про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування від 01.05.2023 р., шо додається до цієї додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 098aff01381b4c7cb9de0dc9096d5093
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди викласти підпункт 2 пункту 2.1. розділу 2 «Предмет договору» у новій редакції, а саме: «Кількість послуг: загальна кількість особових рахунків - 4648 (чотири тисячі шістсот сорок вісім) в 254 (двісті п’ятдесят чотири) багатоквартирних житлових будинках, що знаходяться в управлінні Замовника. 2. Сторони дійшли згоди викласти п. 4.1. розділу 4 «Вартість договору» у новій редакції, а саме: «Вартість цього Договору встановлюється в національній валюті та становить 158 845,83 грн. (сто п’ятдесят вісім тисяч вісімсот сорок п’ять гривень 83 копійки) без ПДВ, ПДВ (20%) 31 769,17 (тридцять одна тисяча сімсот шістдесят дев’ять гривень 17 копійок), всього загальна вартість Договору з ПДВ складає 190 615,00 грн. (сто дев’яносто тисяч шістсот п’ятнадцять гривень 00 копійок), та складається з вартості всіх наданих Виконавцем та прийнятих Замовником послуг, у порядку передбаченим цим Договором. 3. Сторони дійшли згоди викласти у новій редакції від 01.10.2023 року Додаток І до Договору № 16 про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування від 01.05.2023 р., що додається до цієї додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0e0d286ee4a541009c1ee731d01de357
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Згідно ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 7.3. Договору № 16 про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування від 01.05.2023 р., дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. У зв’язку з цим, Сторони вирішили продовжити дію Договору № 16 про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування від 01.05.2023 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного (2024) року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми даного договору. 2. На підставі п. 1 даної додаткової угоди, Сторони погодили, що вартість 20 відсотків суми Договору № 16 про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування від 01.05.2023 р. становить 38 123, 00 грн. (тридцять вісім тисяч сто двадцять три гривні 00 копійок), в т. ч. ПДВ (20%) 6 353,83 грн. (шість тисяч триста п’ятдесят три гривні 83 копійки).
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №3.pdf
p7s
sign.p7s