• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

4 901.50 UAH без ПДВ
Номер: 5d0cebe2dc9d4385be9ef8234407f811
Ідентифікатор договору: UA-2023-04-20-005258-a-b1
Замовник: Олевська міська рада
Постачальник: ФЕДОРЧУК КАТЕРИНА ХОМІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 115
Дата підписання: 19.04.2023 12:23
Період дії договору: 19.04.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 4 901.50 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 16 пачка
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 11001, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Володимирська, 2 На карті
Папка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 11001, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Володимирська, 2 На карті
Швидкозшивач
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 11001, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Володимирська, 2 На карті
Клей ПВА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 11001, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Володимирська, 2 На карті
Ручка шарикова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 11001, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Володимирська, 2 На карті