• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

10 478.35 UAH з ПДВ
Номер: 2fdb185b7e21472383817f1746d7a206
Ідентифікатор договору: UA-2023-04-17-004840-a-a1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Зять Ігор Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські виробиАналіз за цим CPV
Номер договору: 68
Дата підписання: 13.04.2023 14:13
Період дії договору: 17.04.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 10 478.35 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 1 штуки
Період постачання 17.04.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна,59 На карті

Внесені зміни

    Номер: 44c5b66f4ccb4822ba1e34a5867a1fb6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.11.2023 23:59
    Статус:
    Опубліковано