-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Капітальний ремонт будівлі №*******Рівненської області
10 745.53
UAH без ПДВ
Номер:
90b4122f10b6401e8a6f44ff2feac9a6
Ідентифікатор договору:
UA-2023-04-14-007199-a-a1
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Рівне
×
-
Код ЄДРПОУ:
08005801
-
Контактна особа:
Лукашенко Юлія 380983353338 ylukaschenko@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП «Рівне-інжиніринг»
×
-
Код ЄДРПОУ:
38945395
-
Контактна особа:
Дідула Іван Семенович +380676085305 ivandidula@gmail.com http://didula.rv.ua
-
Адреса:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул., 16 липня, 38
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
ТН2/232
Дата підписання:
14.04.2023 14:00
Період дії договору:
14.04.2023 00:00 - 22.12.2024 00:00
Сума договору:
10 745.53 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Капітальний ремонт будівлі №*******Рівненської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
14.04.2023 - 22.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3ba9604394954ed48c0c1f154da40e9b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.12.2023 09:00
Статус:
Опубліковано