• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

8 164.98 UAH з ПДВ
Номер: 852b0f0cd88a4930b186cf303a43d902
Ідентифікатор договору: UA-2023-04-12-005271-a-b1
Замовник: Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг" Бердичівської міської ради Житомирської області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНЗИТ-С"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1735
Дата підписання: 12.04.2023 09:00
Період дії договору: 12.04.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 8 164.98 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 360.83 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А/4_80 500
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Шевченка, 23 На карті
Степлер-10
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Шевченка, 23 На карті
Зошит 48 арк клітинка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Шевченка, 23 На карті