• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення «IT-Enterprise», включаючи доопрацювання та розвиток функціональності модулів ІС «IT-Enterprise»

279 000.00 UAH з ПДВ
Номер: de27a769545b4501a376c635c9700aaf
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-31-003319-a-a1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ ГЕНЕРАЦІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпеченняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з адміністрування та технічного супроводу функціональних модулів системи «IT-Enterprise»: 6 187.50000 UAH з ПДВ
Послуги з розробки додаткової функціональності (450 годин): 229 500.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 49
Дата підписання: 26.04.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 279 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 316.25 UAH)
Оплачено: 279 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 46 500.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з адміністрування та технічного супроводу функціональних модулів системи «IT-Enterprise»
Код ДК 021:2015: 72212900-8 Послуги з розробки програмного забезпечення різного призначення та комп’ютерних систем
Кількість 8 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 11 На карті
Послуги з розробки додаткової функціональності (450 годин)
Код ДК 021:2015: 72212900-8 Послуги з розробки програмного забезпечення різного призначення та комп’ютерних систем
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 11 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1809e2a5c193462b9c9c83448d8fbf7e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з набуттям Виконавцем з 01.08.2023 року статусу платника податку на додану вартість та податку на прибуток на загальних підставах Сторони домовились внести зміни в Договір №49 від 26.04.2023 року, що не призведе до збільшення ціни Договору та викласти в новій редакції: 1.1. п. 3.1. розділу 3 Договору: «3.1. За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю 279 000,00 (двісті сімдесят дев’ять тисяч гривень нуль копійок), у тому чіслі ПДВ 20% - 13 316 грн.25 коп. (тринадцять тисяч гривень 25 коп.) відповідно до калькуляції (Додаток №1) протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. 1.2. Додаток 1 до Договору №49 від 26.04.2023 року, що є невід’ємною частиною Договору (додається).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.09.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
Договір 49
docx
Повідомлення про внесення змін до договору.docx
pdf
ДУ1_до_договору 49.pdf